‌ روشهای بازگرداندن کالا

<h3>شرایط انصراف از خرید</h3> <ul> <li>در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.</li> <li>بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.</li> </ul> <p>&nbsp;</p> <h3>هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟</h3> <ul> <li>اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری،&nbsp;<strong>مورد تایید کارشناسان</strong>&nbsp;خدمات پس از فروش دیجی بای باشد،&nbsp;<strong>هزینه&zwnj;های ارسال به عهده دیجی بای&nbsp;</strong>است.</li> <li>برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به دیجی بای ارسال شود.</li> <li>در صورت&nbsp;<strong>انصراف از خرید</strong>، یا&nbsp;<strong>تایید نشدن ایراد</strong>&nbsp;یا&nbsp;<strong>مغایرت توسط کارشناسان دیحی بای</strong>،&nbsp;<strong>هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا</strong>، به عهده&nbsp;<strong>مشتری</strong>&nbsp;خواهد بود.</li> <li>فروش و ارسال&nbsp;<strong>صرفا از طریق سایت</strong>&nbsp;و روش&zwnj;های ذکر شده صورت می&zwnj;پذیرد.</li> </ul>